כלי עבודה נטענים, חשמליים וההבדל ביניהם

בשוק כלי העבודה ההיצע גדול מאי פעם, כאשר לכל צורך אפשרי שלכם בתחום הבנייה או השיפוצים יש מספר כלי עבודה מתאימים כאשר החלוקה העיקרית ביניהם היא אם הם כלי עבודה חשמליים או כלי עבודה נטענים.

כלי עבודה המתחלקים בין שתי קטגוריות אלו הם בין השאר: מברגות, מקדחות, משחזות, פנסים, מסורים, פטישונים, מפזר חום וכדומה. כל אלו ניתן לרכוש כיום ככלי חשמלי או ככלי נטען.

מהו ההבדל בין כלי עבודה נטען לכזה שהוא חשמלי

ההבדל המשמעותי בין השניים הוא העובדה שסוג אחד זקוק לחיבור לשקע חשמלי ואילו השני עובד על בסיס בטריות המאפשרות טעינה שלו ושימוש בו ללא כבלים המחוברים לנקודת חשמל.

מבחינת הספקי עבודה ניתן להגדיר את אלו החשמליים כמתאימים למי שזקוקים להם לעבודה ממושכת ומאומצת יותר וצורך בזמינות כל העת, מבלי לעצור להטענה, ואילו מי שזקוקים לעבודות קצרות ורק מעת לעת מומלץ כי יעשו שימוש בכלי נטען אשר יהיה נח יותר להטעין בין עבודה לעבודה.

מעבר להיקף העבודה נהוג לראות בכלי עבודה חשמליים כחזקים יותר ובעלי הספקים גבוהים יותר מאלו הנטענים שכן הם צורכים חשמל בקיבולת גבוהה ואילו לסוללות יש כוח מוגבל יותר. מצד שני יש נוחות בעבודה עם מכשיר שניתן לקחת בקלות ממקום למקום ופשוט להפעיל בכל רגע נתון ללא צורך בחיבור לכבל מאריך או נקודת חשמל מרוחקת.

דילוג לתוכן